20 november 2009

Leer hoe je niks moet zeggen van JP

Je hebt van die klanten die nooit een antwoord geven. Ze vertellen een hoop, maar zeggen eigenlijk niks. Het zijn meesters in het ontwijken van vragen.

Om de psychologie van hun communicatie te ontrafelen is het goed om naar de grootste ontwijker van antwoorden te kijken: onze MP, JP.

In De Pers heeft een prima artikel gestaan van Dirk Jacob Nieuwboer over het arsenaal aan uitvluchten en smoezen van onze MP om niets te zeggen. Verplichte kost.

1 opmerking:

Sales Vacatures zei

ik ben het eens met het punt dat de mensen die veel vragen op roepen vaak 't moeilijkst te ontrafelen zijn ik kom zo ook wel eens tegen in het leven vooral vaak in winkel als je het over een product heb wil ik nou dit of wil ik nou dat u kent het wel.

Maar ik ben het er niet mee eens.

iedereen is te ontrafelen alleen je zou het dan anders op een andere manier moeten aanpakken elke manier van aan pak zou het kunne veranderen maar je moet er wel toe in staat zijn..

Groetjes Danielle van de Wiel