31 oktober 2007

Elevator pitch coach

Een aantal maanden geleden heb ik meegeholpen aan een benefietavond, Club Connectico's. Door het geven van een groot aantal verschillende workshops hebben we geld opgehaald voor Right to play. Ik heb bij de voorbereidingsavond en de dag zelf als elevator pitch coach (what's in a name) opgetreden.

In sessies van 10 minuten heb ik ondernemers geholpen om hun eigen pitch scherper, creatiever en meer nieuwsgierigwekkend te maken. Ik heb een groot aantal leuke en bijzondere mensen ontmoet die avond, waaronder Agnita Twigt. Een steengoede projectleider en wereldreiziger.

Zij schreef in haar
column (PDF) in de Pers op Zaterdag van 13 oktober over ons gesprek. Leuk om zo eens terug te lezen. Agnita, ik ga je ook nog zeker verbinden in mijn netwerk.

Geen opmerkingen: