24 april 2007

Creative contest '07 billboards

Ik ben sinds een half jaartje lid van het marketing en reclame vak/roddelblad Adformatie. Ik ben eigenlijk stik jaloers op mijn marketingcollega's, dat zij elke week een dik blad (80+ pagina's) tjokvol informatie krijgen over hun vakgebied. Goed, er zijn natuurlijk een aantal goede vakbladen over sales, maar die verschijnen maandelijks. Alhoewel het niet helemaal mijn vakgebied is, lees ik als informatiejunk de Adformatie met veel plezier. In de laatste uitgave valt mijn oog op een advertentie van CBS outdoor, die deze week een award gaat uitreiken aan de beste outdoor reclameuiting. Ik heb er tien uitgekozen, die mij zelf het meeste aanspreken. Nog niet alle ideeƫn zijn uitgevoerd, dus er zit wat Photoshop-werk tussen. 26 april wordt de winnaar gekozen.


De andere negen kanshebbers wat mij betreft: Ogen van Vision Clinics, Biechten met SPA, De energie van Mars, Visticks van Iglo, Timeout van Lu, Koffie van DE, Zonne-energie van ECN, Ruit herstellen door Carglass en de Barbecook aanmaken met papier.

Geen opmerkingen: