07 maart 2007

Opvallen op papier

Je kan natuurlijk een gewone saaie advertentie plaatsen in een tijdschrift of krant. Maar een beetje creatief brein bedenkt een echt goede campagne om op te vallen, ook in een print campagne. Wat denk je van deze advententie voor de promotie van een nieuw honkball seizoen?

Maar je kan natuurlijk nog veel meer originele grappen uithalen. Wat denk je wat deze grote kraskaart voor een merk kruimeldief. Deze twee campagnes voor een merk BH scoren ook lekker bij mij: een als pennenhouder, de ander om de boel wat te pushen. Hier een leuke advertentie voor een bank, met de nadruk op geld wisselen. En hoe laat je zien dat je kindervoeding net zo natuurlijk is als moedermelk? Zo! Voor de zonaanbidders heeft deze zonnebrandfabrikant een reflectiescherm meegeleverd in haar advertentie. Dit strak gestreken shirt laat meteen zien dat je anti-kreukel producten werken. Een merk jeans laat haar klanten zelf een ripp-off effect uitvoeren op een spijkerbroek. En als laatste laat ik deze, ietwat onsmakelijke campagne zien van een merk flosdraad.

Geen opmerkingen: