08 maart 2007

Let me entertain you: visitekaartje over je hoofd

Een bijna klassieker van een leuke uitdaging om je klanten of collega's te vermaken. Hoe kan je een visitekaartje zo verknippen met een schaar, dat deze over je hoofd kan worden gedaan? Dit alles zonder het kaartje te scheuren. Een erg leuk raadsel, wat ik ook tijdens netwerkbijeenkomsten wel eens gebruik. Dat vertel ik dat als ze mijn visitekaartje verknipt aan mij retourneren, zodat deze over mijn hoofd kan, ik ze een leuke attentie stuur. Probeer eerst zelf eens een aantal pogingen om te zien dat het niet mee valt. Een van de oplossingen kan je vinden op deze pagina waar een grappige marketing man het zelf zal voordoen.

Om je eigen visitekaartje wat op te fleuren kan je een hoop inspiratie halen van deze site. Kleine cartoons voor op de achterkant van je visitekaartje om je "onthoudbaarheid" te vergroten.

Geen opmerkingen: