20 februari 2007

Eerste kaarsje op de taart

Ik ben deze week de 100ste posting gepasseerd, dus het is tijd een mini feestje. Uiteraard wil ik jullie hartelijk bedanken voor de terugkerende bezoeken aan mijn weblog. Ik maak de zes stukjes per week met erg veel plezier en heb sinds een aantal weken het gevoel het juiste format te pakken te hebben. Een evenwichtige mix tussen fun, informatie, tips, inspiratie en ontwikkelingen. Met in het weekend een Off-topic onderwerp, wat buiten het verkoopvak valt.

Maar uiteraard heeft de klant altijd gelijk, dus jullie input, feedback en aanbevelingen zijn welkom. Verder zijn tips voor onderwerpen, leuke foto's en filmpjes van harte welkom. In mijn archief zitten nog meer dan 2.000 foto's en filmpjes, die zeker een keer langskomen in de komende jaren. Maar leuke suggesties van jullie kant krijgen voorrang wat mij betreft.

Oke, time to party:

Geen opmerkingen: