11 november 2008

Creatiever in Sales

Creativiteit is altijd een rode draad in mijn verkoopcarrière en salestrainingen geweest. Creatiever zijn in sales is een belangrijk wapen om jezelf te onderscheiden van de concurrent, het rendement van je bedrijf te vergroten, meer leads te genereren en krachtig te kunnen netwerken.

Maar de ontwikkeling en versterking van je eigen creativiteit (iedereen is creatief) is vaak een ondergeschoven kindje op het pad richting commerciële professionaliteit.


Afgelopen januari heb ik samen met een collega voor het eerst een tweedaagse training Creatiever in Sales gegeven, wat een groot succes is geweest. Door Euroforum zijn we gevraagd volgend jaar in januari opnieuw een training op dit gebied te verzorgen.
Voor iedereen die een keer een verkooptraining wil volgen, gebaseerd op de meest effectieve creativiteitstechnieken is dit een aanrader.

Meer info vinden, een brochure aanvragen en inschrijven kan op de site van Euroforum.


Je kan ook gewoon een mailtje sturen om eens te brainstormen over dit onderwerp.

Geen opmerkingen: