09 oktober 2008

De pitch van Ari Gold

Ari Gold is mijn held en mijn anti-held. Ari (gespeeld door Jeremy Piven) is de agent van ster-acteur Vincent Chase in de comedy serie Entourage. Op een geweldige foute manier kan Ari Gold schelden op zijn collega's, leveranciers en soms ook op klanten. Maar hij kan zo ook geweldig inpalmen. De one-liners vliegen je vaak op de oren. Kijk bijvoorbeeld eens naar de hoogtepunten van Ari Gold. Deel 2 hier. (Ruw taalgebruik).

Het vijfde seizoen is recent van start gegaan en ik ben gekluisterd aan mijn iPhone. Je kan natuurlijk ook lang wachten tot BNN weer gaan uitzenden. Tijdens het herkijken van seizoen 1 zag ik de onderstaande pitch voorbijkomen. Slachtoffer is Jessica Alba, de A-list cameo uit deze aflevering. Klassieke salespitch.


Geen opmerkingen: