04 april 2007

Gepimpte advertenties op bushokjes

Ik heb eerder een aantal mooie advertenties op bussen laten zien en nu is het de beurt aan de bushokjes. Marketeers zijn dol om deze plekken te gebruiken voor hun creatieve advertenties.Wat vind je bijvoorbeeld van deze interactieve campagne, waarbij voorbijgangers zelf hun bruiningstint kunnen bepalen. Samsung maakt ook interactief reclame voor zijn DVD camcorder. Of deze bushokjes die omgetoverd zijn tot voetbaldoelen tijdens een groot toernooi en je kan ook plaats nemen naast een voetbalteam op de bank. Met een simpele poster maak je mensen bewust van de gevaren van HIV. Je kan ook een heel hokje omtoveren tot een huiskamer of een McDonalds. Of je bouwt gewoon de hele boel om tot een douche of een sauna. Comedy Central heeft een erg originele campagne, waarbij mensen worden gehypnotiseerd om hun kleren uit te trekken. Je kan je ook even millionair wanen, of plastic bolletjesplastic laten knappen, alsof je met een playstation 2 aan het spelen bent. Ook lijkt het alsof je even je voeten kunt laten masseren of als je naar boven kijkt zie het schitterende weer op de Canarische Eilanden of je springt op een surboard om een gigantische golf te bedwingen. In de winter kan je je ook lekker warmen aan een reclame voor een reisbureau.

Geen opmerkingen: