tag:blogger.com,1999:blog-33970628.post8846655544285578561..comments2023-06-27T14:34:35.013+02:00Comments on Het professionele verkoopvak: UPC snapt het nog steeds nietHarrohttp://www.blogger.com/profile/03857062102095792742noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-33970628.post-70929922707862554522010-07-21T20:35:11.420+02:002010-07-21T20:35:11.420+02:00Het is ook zo zonde. Aan alle kanten wordt er geld...Het is ook zo zonde. Aan alle kanten wordt er geld in marketing activiteiten gepompt, geld uitgegeven aan addwords, seo's, marketing strategische wonderen verricht, de klant weet inmiddels echt wel de weg te vinden naar alle high profile aanbieders. Het is alleen zo jammer dat er niet genoeg wordt geïnvesteerd in het uitvoerend personeel. Met uitvoerend personeel bedoel ik sales tijgers (maximalisatie) tot aan de after sales (klant behoud).<br /><br />salescowboys.blogspot.com<br />salescowboys.comSales Cowboyshttps://www.blogger.com/profile/08997835403315170644noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-33970628.post-74523420321779429742010-07-16T12:50:08.089+02:002010-07-16T12:50:08.089+02:00Het blijft lastig om betrouwbare partijen te vinde...Het blijft lastig om betrouwbare partijen te vinden. Zeker in de business van internet heb ik zelf ook slechte ervaring met Ziggo bijvoorbeeld. Ik zou willen dat hun webcare iets meer opdeed op internet dan helemaal niets. Kijk bijvoorbeeld eens naar Vodafone, waarbij het webcare team tenminste duidelijkheid verschaft. Helaas wil je alleen geen internet van Vodafone op een thuisadres, want dat zou toch wel zonde zijn van het geld.. ;-)<br /><br />groeten,<br /><br />Stijn DriessenEasy Marketinghttp://www.easy.nlnoreply@blogger.com